Monday, May 2, 2011

saya nak lupakan dea,

kenapa aku suka update blog pasal DEA ???
kenapa  aku perlu cerita hal DEA kat sini ???
aku punye suke lah, blog aku diri aku !
nak baca baca, tak nak baca blahhhh okayy :)

act aku dah nekad nak lupakn dea, dan tak nak cntc dea lagi.
aku dah malas dah wehh.
Dea hanye beri harapan jer pada aku, tapi kepastiannya takde.
aku jer yang jadi bodoh terus setia menunggu dea mcm org bodoh.
btw, kali nih mmg aku betul betul nak lupakan  dea.
nak delete dea dalam hidup aku.
cukup lah selama nih aku kenal dea lah. dah tak larat dah aku nih nak layan kerenah dea.
nak berharap kat dea, aku dah bosan dengan sikap dea.
biar lah da ngan life dea, and permpuan yang dea pilih
lantak lah dea. nnty bia dea tahu mane kaca mana permata.
aku tak kesah, lantak p kat hg lah.
dok layan pmpn sane sini, ingat aku pe
mcm mane lah aku boleh sayang kat laki mcm tuhhhhh !!!! f**k

okay, skang aku nak dea tahu yang aku nak lupakan dea, n tak nak kenal dea.
tibe tibe lak mlm tadi dea msg kat aku. mcm haram.
mula mula aku terfikir tak nak reply, sbb aku tahu at the end aku yang sakit haty
tapi aku masih fikir kan dea, aku reply jugak laaa,
then , mcm biase at the end, aku yang sakit haty ngan dea. !
takpe, last nite is yours last msg wif you.
fikir fikir kan lah , kalau akan datang Tuhan akan balas kat kau.
kau akn rase ape yang aku rase.
bia kau tergila gila kan aku. tengok laaaa..
selamat Tinggal MHM . 'o,O'

No comments:

Post a Comment