Monday, May 2, 2011

cuti minggu pertama

aku renduu dea sangat. aku renduu dea.
hm,30hb april telah menjadi saksi di majlis perkhawinan czin aku , aku jumpa dea.
mase tuh mcm2 perasaan ade. well, 1st meet bertentang mate. haha
menggigil, jantung berdegup kencang, tak terkata. 
HAHA, tapi aku cover lah kan depan kawan kawan aku.
aku buad mcm biase jer. pade hal tak tahu akui nyer nrvs tak terkata.
tapi semua nya dah berlalu. aku pun dah jumpa dea. dea pun dah jumpa aku.
k, aku tak nak gngu dea lagi dah. aku tahu dea takan suka kat aku punye.
aku jer yang mengharap lebih lebih ngan dea. 
tapi aku harap sape jea pmpuan yang kawan ngan dea takan bhgea ngan dea selain aku saje yang boleh bhgea kan dea. 
aku nak dea dan aku sahaja.
bia laa dea ngan life dea, bia dea buat aku mengharap kat dea mcm nih
dgn kawan2 aku ckp lain , nih jadi lain. 
kau tunggu lah , nnty bia tuhan yang balas !
mcm mane nak berhenti sayang org ???
susah aku nak lupakan dea !

No comments:

Post a Comment