Tuesday, May 3, 2011

ouh SKYPE .

dengan skype laa kita menghubungkan hubungan silaturrahim
dengan skype lah boleh lepas renduuu
dengan skype lah boleh kita kenal orang tak kira d utara mahu pun selatan
dengan skype lah dapat tengok muka orang.
dengan skype laa yang membuat kita rapat ngan seseorang
dengan skype dea faham aku, dan dea lebih banyak faham aku even tak penah jumpa :)

 mau tahu tak siapa.
dea nih baik kod ngan aku.
time aku ade prob, dea selalu ade ngan aku.
ntah laa. haihhh.
aku kenal ea pun kat fb, n dea adalah kawan aku punya kawan.
Haaaaaa...... tuh dea, aku berskype ngan dea mlm tadi :)



haha, cumel dak aku ??



naim jangan buad muka comel. ahah



sakit kepala naim layan aku.




muak pelawak :)

dea ialah abdil naim
add lah Fb dea Abdil naim Nakashito.
hahahahahhaha.

* aku nye suka lah nak letak bape banyak gmba.
ade susah kan hampa ke ?
tak kan, mau baca bace.
tak maw boleh blah.
boleh tara ituuu ???
hehehhe


No comments:

Post a Comment